Onlinebase

Sociale media

Recentelijk is een klant van Onlinebase (de Vereniging 'Ouders, Kinderen en Kanker' - VOKK), overspoeld met bestellingen van een van haar producten, te weten de Polsbandjes Kanjers met LEF. In juli alleen al kwamen meer dan 350 bestellingen binnen. Van waar deze plotselinge toestroom? Het antwoord is te vinden in de sociale media. Een tot nog toe moeilijk te benaderen kanaal voor adverteerders, uitbaters en verkopers. Maar sociale media gebruikers zelf weten heel goed hoe ze spontaan iets op kunnen zetten. Zo ook de Hyves gebruiker Marc Hassel, die een actie op zette om de polsbandjes van de VOKK te promoten. En met succes mag wel vermeld worden! Chapeau voor deze Hyver - wij steunen dit soort acties van harte.

UPDATE 23-08-2010

Per vandaag zijn er door de actie in 6 weken tijd meer dan 1000 polsbandjes besteld! De VOKK werkt er keihard aan om alle bestellingen aan de man te brengen. Een grote dank aan iedereen die aan deze actie meedoen en zo het werk van de VOKK ondersteunen. Maar nog belangrijker is dat jullie hiermee de kinderen, de "Kanjers met LĒF", steunen door het dragen van het polsbandje.

Geplaatst op 05 augustus 2010 om 09:46 u.

Alles in 'Nieuws'

114 bericht(en)